Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Hóviharos ereszkedés Murgabba

Kislány triciklin és jakok a hóban Momazairban hóesésre ébredtünk, az éjjel leesett néhány centi hó, és a hó tovább szakadt reggel is, mindezt erős szél kísérte, egyszóval nem volt valami barátságos...

Kétnapos kényszerpihenő Besham-ban

Besham – Egész éjjel a WC-n, az erőm elszáll, a morálom a mélybe zuhan Sajnos a Beshamba érkezésünk napján a kalandjaink – pontosabban az én kalandjaim -, még a lefekvéssel sem értek véget. Éreztem,...

Clik here to view.

Küzdelem a fölfelével és saját magammal

Sajnos majdnem pont ugyanúgy kell kezdjem a bejegyzést, mint az előzőt. Battagram-ban este lefekvéskor még semmi nem tűnt fel, de miután az éjszaka közepén kilátogattam a WC-re, és egy egészségesnek...

Szépségek és nehézségek Pushkarban

Az eddigi legnehezebb éjszakánk története Na, már elmeséltem, hogy hogyan jutottunk oda Pushkarba, és hogy milyen nagyszerű helyen laktunk ott, most jöjjön maga Pushkar, és az ott töltött napok...

Szenvedés Aurangabadban

28 órás buszutazás Udaipurból nem épp a legideálisabb módon jutottunk át utazásunk következő állomására, Aurangabadba. A hibák ott kezdődtek, hogy a szállodánkban üzemelő „booking office”-ban...

Orrszarvú és krokodil a Bardia Nemzeti Parkban

A dálbát és a dahi A sátrazós éjszaka reggelét egy királyi rántotta, tükörtojás, pirítós kombóval nyitottuk, majd meglepően gyorsan összerámoltunk, és megszűrtük az előttünk álló naphoz szükséges...

Clik here to view.

Annapurna kör – 15. nap – 25,5km, 4076m – A Tilicho-tónál, 5000m felett!

2012.05.28. – hétfő Egy másik bolygón Ó, te jó ég, micsoda napunk volt! Ugye fent ébredtünk négyezer méter felett, egész pontosan 4067m-en a Hotel Tilicho Peak nevű vendéglőben. Én az éjjel háromszor...

Annapurna kör – 23. nap, 20,8km, 2516m, Marpha – Lete

2012. június 05. kedd A Kali Gandaki kalandosabb oldalán Micsoda napunk volt! Nem indult könnyen és nem indult korán, mert tegnap nagyon ellustultunk az évfordulónk megünneplése alkalmából. Igazából...

Clik here to view.

Bago – láz, hasmenés, és korai sztupaitisz ezer apró csodával

Bagoba, mint már írtam, busszal mentünk, és ez kb. két óráig tartott. Ez egy helyi, méghozzá nagyon helyi busz volt, ez nem csak a lepukkantságából látszott (amihez egyébként már rég hozzászoktunk...

Az utolsó utáni napok Belizeben – Infúziót és szurit kapunk

Még mindig Belizeben vagyunk. Nem így terveztük, de így alakult. Reggel 7-kor keltünk, én kiszaladtam a bankba készpénzt felvenni, addig Zita kását készített reggelire. Már ezt nem bírta megenni,...